Reiningen van tandimplantaten

Reiningen van tandimplantaten

Op vaste onderdelen in de mond (zoals implantaten, een vaste prothese en/of een kroon) kan ook tandplak en tandsteen ontstaan. Dit is ook het geval bij een klikgebit, hier zitten namelijk implantaten onder die als pijlers dienen. Deze vaste onderdelen hebben net zoveel verzorging en tandartscontrole nodig als uw eigen gebit.

Hoe kunt u deze onderdelen goed schoon houden?

  • Poets tweemaal daags de delen van de implantaten die boven het tandvlees uitsteken. Geef hierbij extra aandacht aan de overgang van het implantaat naar het tandvlees.
  • Gebruik een elektrische tandenborstel of een zachte, handtandenborstel.
  • Gebruik ragers en/of (super)flossdraad.

Onze medewerkers hebben informatie over goede verzorgingsproducten voor implantaten en protheses en adviseren u graag.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Mondzorg Hank? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900-1515.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00 | 18:00 - 20:15
woensdag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00
donderdag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Warmondplein 3a
Hank 4273EC
Route

Patiëntervaringen

3813 reviews · ⭐ 9.2 gemiddeld

Professioneel, snel en vriendelijk

Heel vriendelijke medewerkers, snelle en professionele behandeling.

Zeer goed

Super goed en snel geholpen

Altijd goed

Gewoon voor een goed gebit.

Goed, snel en vakkundig

Naast bovenstaande is het personeel ook altijd aardig en de tandarts vertelt altijd wat hij/zij gaat doen en geeft goede tips over mondhygiëne.

Goede behandeling met uitleg over wat er gaat gebeuren.

Prettige periodieke controle. Aandacht voor klachten die eerder hebben gespeeld. Tandvleescontrole door assistente als extra t.o.v. eerdere bezoeken. Mededeling over wat bij volgend bezoek aan bod zal komen (foto's).

Behandeling prima Rekening bijzonder

Ik krijg een rekening inclusief 1.95 postkosten. Mijn email adres hebben jullie omdat ik afspraken en herinneringen krijg. Natuurlijk betaal ik de behandeling met aftrek van de postkosten. Vriendelijke groet,

Ben prima geholpen

Prettig en zonder pijn verlopen

Geweldig

Alles was fantastisch, van de ontvangst en de behandeling tot het uitstekende werk.

Een gewone tandartsafspraak.

Gewoon zakelijke afspraak. Prima.

Mondzorg op maat

Deskundig ,vriendelijk ,

Altijd heel fijn

Fijne ervaring

Uitstekende zorg

Vriendelijke deskundige zorg

Ben heel snel en vriendelijk geholpen

Super vriendelijke tandarts en assistenten. Ook de receptioniste heeft me heel snel geholpen.

Zoals altijd prima!

Prettig, zeer bekwaam en patiënt gericht

prettige behandeling.

vriendelijken ontspannen sfeer tijdens de behandeling.

Geweldig

Alles goed.

Geweldig

Vriendelijk, vakkundig en luisteren echt naar je

klantgericht en vakkundig

Al vele jaren een praktijk waar je van op aan kunt

Altijd goede zorg en communicatie

Goede zorg en communicatie

Fijn

Ze nemen de tijd voor je , stellen je op je gemak. Zowel tandarts van Rijswijk als Jaani.

prima

We zijn vriendelijk en goed ontvangen. Omdat we overgegaan zijn, was voor ons alles nieuw. De tandarts nam zeker de tijd voor ons. Hierdoor kregen we het gevoel vakkundig te zijn behandeld. Wel vonden we het wat lang duren, dit kwam wellicht omdat het de eerste keer was. ( en bij de vorige tandarts stonden we altijd na 5 min weer buiten, maar dat voelde ook niet verantwoord.)

Relaxed

Prima geholpen en goed advies

Goede service en snelle behandeling

Nadat ik gebeld had, kon ik zeer snel een afspraak maken om mijn afgebroken kies te laten behandelen. Ik werd daarbij zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon en later ook in de praktijk bij de tandarts. Fijn ook dat ik (in mijn geval) als 'gast' ingeschreven kan staan.