Kronen- en bruggen

Kronen- en bruggen

Voldoen uw eigen tanden en of kiezen niet meer? Denk dan eens aan een kroon of brug!

kop:

titel

text

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Mondzorg Hank? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900-1515.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00 | 18:00 - 20:15
woensdag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00
donderdag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:45 | 13:30 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Warmondplein 3a
Hank 4273EC
Route

Patiëntervaringen

3786 reviews · ⭐ 9.2 gemiddeld

Goed, vriendelijk en professioneel geholpen

Zoals hierboven beschreven

prima

heel vriendelijk en behulpzaam

Goed

Ik ben ontzettend bang maar werd gerust gesteld en op mijn gemak.

altijd goed en vriendelijk

Altijd goed en vriendelijk behandeld

Fijne ontvangst, begrijpelijke toelichting vooraf en deskundige behandeling

Zie boven

correct en vriendelijk geholpen

Prettig geholpen , professioneel !

Prima service

Meedenken om gelijk om een vulling te herstellen.

Vriendelijke en fijn geholpen

Altijd prettig geholpen

Uitstekend

Er werd direct meegedacht toen ik aangaf snel weg te moeten om op tijd bij de school van mijn kleinkind te zijn

Goed

Vriendelijk

Ik wordt altijd zeer goed geholpen.

Behandeling is correct en pijnloos uitgevoerd. Ook wordt er duidelijk vertelt wat er gebeurd tijdens de behandeling.

Vakkundig en vriendelijk

Nooit lange wachttijd tijdens bezoek. Vakkundige en vriendelijke behandeling.

Fijne vriendelijke tandarts.

Ik ben er altijd snel in en uit want ik heb een super goed gebit. Ik wordt altijd netjes geholpen en te woord gestaan. Het enige minpuntje is de 3de keus op de aanmeldzuil.

Prima geholpen

Aardige medewerkers , je krijgt duidelijke uitleg. Geen lange wachttijden.

Top.

Er wordt goed geluisterd naar je klacht en vervolgens duidelijk en rustig uitgelegd wat er speelt.

Goede controle en vriendelijk.

Zie hierboven

Prima

Vlot geholpen en behandeld

Klantgericht, vriendelijk

Prima

Uitstekende praktijk

Altijd met zorg behandeld

super goede uitleg

Gewoon altijd goed geholpen

Gastvrij goede informatie goed geholpen

Zeer goed geholpen voldoende informatie gehad gastvrij en goed op mijn gemak geweest

Was goed

Het was een goede ervaring

super goed

de heer Van der Sande behandeld mij al jaren naar volle tevredenheid. Is zeer deskundig, al jaren weet hij het afstoten van mijn implantaten te voorkomen omdat ik al een zestal jaren wordt behandeld met chemo en inmuun-kuren.

Goede behandeling

Met extra aandacht mijn gebit schoongemaakt. Dat was goed te zien. Blij mee!